Gör skillnad!

När du stödjer Åtvidabergs Kenyaförening går ditt bidrag oavkortat till något av våra projekt:

1. Bli medlem i Åtvidabergs Kenyaförening
Vuxen: 100 kr/år
Ungdom/Student: 50 kr/år

2. Bli månadsgivare
Stöd våra projekt i Kenya med en valfri summa en gång i månaden.
Meddela oss om du önskar att bidraget ska gå till något särskilt projekt. Se Kontakt!

3. Skänk en gåva
Skänk en valfri summa till föreningens projekt i Kenya.
Meddela oss om du önskar att gåvan ska gå till något särskilt projekt. Se Våra projekt.

Du kan använda bankgirotalong eller din internetbank för din inbetalning till vårt
bankgironummer 5304-1075.
Du kan även använda Swish på nummer 123-198 3840 (märk betalningen med det som det ska gå till, t ex medlemsavgift)

Glöm inte ange ditt namn, telefonnummer och e-mailadress – för löpande information från föreningen.

Vi välkomnar alla bidrag, stora som små. Ditt bidrag gör skillnad!

Arbeta som volontär i Kenya
I anslutning till vår verksamhet i Juja finns det möjlighet att arbeta som volontär. Som volontär får du chansen att göra skillnad genom att hjälpa barn och ungdomar från svåra levnadsförhållanden, samtidigt som du får en upplevelse och erfarenhet för livet! Kontakta gärna oss för mer information och vidare diskussion.

Tveka inte att ta kontakt med oss om du har några frågor eller funderingar!